JOM JOIN BISNESS RCCWW


Depa tanya
Saya cuba jawab
P : prospek
S : saya

P : Kalau saya beli sebotol anda untung $23.30
Kalau sy bayar $180 - dapat 5 botol. Anda untung berapa yer..? Sedangkan saya dah jimat lagi...$70 🤔
S :......Saya mmg dok tunggu soalan tu..😅 Sebenarnya saya untung lagi banyak bila anda Join $180.

P : tak faham la saya... awak jangan main².
S : betooii... sebab tu saya suka berniaga. Komisyen banyak...lebih² lagi stevia pengganti GULA. Ramai yg dah sedar ttg bahaya GULA.
P : share la sikit....
S : banyak pun boleh

Siapa nak Bantu...???
Hubungi UstDi, NDr.   wasap.my/601110095423/nakJoinRCCWW

No comments:

Post a Comment

 


Royal Sweetener Stevia (RSS) :::: Pemanis Gula Stevia adalah Pengganti Gula Pasir yang Terbaik! Terbukti secara Kajian Saintifik. Dikenali sebagai Gula Sihat & Gula Tanpa Kalori :::: Sila Hubungi Ust Rosdi 018- 245 3824/ 011-1009 5423, bagi penerangan Produk/ Marketing Plan :::: Produk lain ialah Fiber Detox Stevia/ Kopi Lutien (bagus untuk kesihatan mata)