PAKEJ SPAHIRE RCCWW


No 1 👉 Sponsor Bonus
(Upah Cakap/ Upah Closing/ Bonus Rajin)
Dll 😅✍🏻
*********

Saya iklankan ttg produk rccww
Saya cerita ttg kelebihan & kegunaannya
Ada soalan saya carikan jawapan/ ada masalah saya bantu yg termampu

1. Bila ada yg beli/join ahli 👉saya dapat komisyen
Beli sekotak fds , sy untung rm26
Beli sebotol stevia , sy untung rm23.60
Jika ✍🏻
Join ahli 180
Beli 3 kotak produk
Sy dpt komisyen rm25 (jika sy sapphire)
Sy dpt komisyen rm30 (jika sy Diamond)

Join ahli 1260
Beli 21 kotak produk
Sy dpt komisyen rm175 (jika sy S)
Sy dpt komisyen rm210 (jika sy D)

Salahkah sy dapat komisyen..? 😅😅
Seronok tak dapat komisyen..? 🤣🤣

No comments:

Post a Comment

 


Royal Sweetener Stevia (RSS) :::: Pemanis Gula Stevia adalah Pengganti Gula Pasir yang Terbaik! Terbukti secara Kajian Saintifik. Dikenali sebagai Gula Sihat & Gula Tanpa Kalori :::: Sila Hubungi Ust Rosdi 018- 245 3824/ 011-1009 5423, bagi penerangan Produk/ Marketing Plan :::: Produk lain ialah Fiber Detox Stevia/ Kopi Lutien (bagus untuk kesihatan mata)